Швидкочитання

Чи вчать читати в школі? У школі вимагають вміти читати і перевіряють цю навичку в дітей, регулярно доводячи багатьох батьків до обурення.

Наше головне завдання показати дітям з підтримкою батьків, що читання може бути цікавою, легкою та абсолютно необхідною навичкою в усьому житті людини. Мета – дати поштовх і розвинути інтерес до пізнання, а найважливішим інструментом для цього є, якраз, ЧИТАННЯ.

Читання та розвиток пам'яті

Ми впевнені, що здатність швидкочитання допомагає школярам економити сили та час під час вивчення або повторення матеріалу, під час підготовки до контрольних робіт та іспитів.
Навчившись швидко й осмислено читати, дитина робитиме це все життя.

Отже, дитина на курсі “Швидкочитання та розвиток пам’яті” отримує навички засвоєння інформації, якими вона користуватиметься все життя – це:

  • збільшення швидкості читання про себе в 3 і більше разів;
  • розвиток артикуляційного апарату, поліпшення дикції;
  • розширення поля зору;
    концентрація уваги;
  • розвиток слухової та зорової пам’яті;
  • ефективна робота з текстами;
  • інтерес і любов до книги, до навчання;
  • підвищення самооцінки!

Програма курсу:

  • Система інтелектуально-розвивальних занять;
  • 3 рівні;
  • Тривалість 1 рівня – 5 місяців. Усього – 40 годин.
  • 2 рази на тиждень.
  • Перший рівень Вік 6 - 8 років. Розрахований на учнів, які знають літери та вміють читати по складах, від 10 до 20 слів за хвилину.
  • Другий рівень Вік 6 - 9 років. Розрахований на учнів, які вже вміють читати про себе. Це означає, що невеликий текст учень може прочитати та переказати. Виокремити з тексту основні моменти або відповісти на запитання за текстом. Діти читають від 30 до 50 слів за хвилину.
  • Третій рівень Розрахований на учнів 3 - 5 класів. Він досить ефективний і дає змогу вже на перших заняттях у багатьох учнів підняти темп читання на 30-50 слів на хвилину під час читання вголос, до 300 слів "про себе". Діти отримують упевненість у тому, що вони зможуть оволодіти навичкою швидкого читання, знімається психофізична напруженість, що сприятливо позначається на темпах процесу навчання.

Як формується навичка швидкочитання:

Читай швидше разом з нами!

Принципи побудови занять:

  1. Від простого до складного.
  2. Кожне заняття розраховане на 50 хв.
  3. Нарощування темпу виконання завдань.
  4. Зміна різних видів діяльності.